Nie bądź idiotką !

Pragnę znów  poczuć  tę rozkosz  ta  wolność , ten smak radości to co  we  mnie  wrze  , na  siłę próbuje  się wyrwać z  wnętrza każe  mi  puścić  hamulce i nie  wstrzymywać  . By zrobić to co  powinnam . Nie  powinnam  być zależna  od  rzeczy  którymi  inni rządzą  to ja  sama  powinnam  przejąć inicjatywę  i walczyć  , bo odzyskać to co stracone  . Tak  bez  udowadniania  , ni  nikomu przecież  nie  muszę  ,  ważne  ze  ja to wiem  i widzę  . Nie mogę  pozwolić , aby  co  kol wiek mnie  przerosło  i zamieniło się  w cholerny smutek  , który tylko  niszczy  , sprawia  ból, i stacza  w  dół . A jeżeli inni tego  nie  widzą  to najwyraźniej  nie są dostatecznie  mądrzy  . Są  naiwni  ,że ktoś będzie  latał za nimi jak  pies . Że  wiecznie  będzie  dla  nich  psem na  łańcuchu . Bo  nawet na  staranie się dla  kogoś trzeba  zasłużyć a  nie  być  gruboskórnym  na  potrzeby  innych  , i kochając tylko siebie  .

AMEN !
love like that never dies 



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Sick Tune © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka