Wiecie CO ?

Cześć wam

Postanowiłam zmnienić temtykę bloga
będę tu zamieszczała jakieś fajne wierszyki
głownie mojej twórczości
może nie są jakieś one fajne
ale ujdzie je czytać xDD
jeżeli ktoś by chciał to proszę bardzo je sobie kopiować
na różne tam podpisy xDD


czasem też będę zamieszczała teksty innych ;D



Więc tamte poprzednie notki usuwam i zaczynam na nowo


             Macie tu ode mnie pierwszą dawkę wierszy ; 



To co gra mi w sercu
Ta melodyjna pieśń
Którą potrafisz zrozumieć tylko Ty
Wypełnia mnie radością aż po brzegi



 Czasem tak powoli
Zapominam to co było
Już nie szlocham tak po nocach
Nie męczą mnie koszmary
Złej przeszłości
Wszystko to nagle znikło tak
Kiedy w moje sny wszedł
On
Pan w kapeluszu
Nieobliczalny
Czasem nawet może i seksowny
Można też powiedzieć o nim
Słodki ,  kochający słodziak
Tylko jego dotyk sprawia  ,że
Mogę się czuć bezpieczna 
U jego boku czuję się jak księżniczka
Możnaby  pisać wiele o nim
O jego obliczu ,
Ale mi  wystarczy , że napisze 
Tylko to :
Kocham Cie skarbie mocno


                           Pisząc scenariusz życia  
                          Każde słowo, każdą litere układasz tak aby 
                          wszystko pasowało 
                          Lecz zazwyczaj sypie się to 
                         Bo nowe zdarzają się rzeczy które go rujnują  
                         Czasem na lepsze a czasem na gorsze  
                         Zasmiast czasem byc dobrze pierdoli się coś  
                          niszcząc tyle spraw  
                         
                      spojrzała na czarne niebo , nie było na nim ani jednej gwiazdki , gdy tak się coraz bardziej wpatrywała odleciała myślami do marzeń , zobaczyła to co chciała , i wiedziała że te piękne marzenia na zawsze jej zostaną


                                                              


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Sick Tune © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka