Wena jak nigdy

Cześć Moi Mili

Dzisiaj jakoś tak jebitnie zajebisty humor mnie się trzyma  ;D
i zwała mała była  ;D
naszła mnie też wena  dziś  a więc dam wam kilka wierszy ;D


w niebiosach 
 z góry na Ciebie 
Patrzy anioł stróż Twój 
 czy jest dobrze
 czy jest źle 
 on zawsze Cię swym skrzydłem otoczy
 byś nie czuł Zagrożenia 
 on Zawsze całym sercem przy Tobie 
sprawia , że zawsze zaczynasz Wierzyć w siebie 
i nie podajesz się kiedy Przychodzi smutku dzień 
on Razem z Tobą nad przepaścią Siedzi
 i Rozpaczy pióra z swych pięknych skrzydeł wyrywa 
bo nienawidzi  łez Twych 
 lecz gdy Szczęście Sprzyja Ci
 razem Tobą będzie z radości skakał
 razem z Tobą wszystkie uczucia przeżywa
 zawsze będzie przy Tobie i nigdy nie opuści Cię
 Bo on kocha Cię wielkim sercem swym

















czasem gdy nie ma obok Cię
 gdy tak bardzo przytulić Cię chce
 gdy nie widzę oczu twych i nie słyszę głosu Twego
 to chce Krzyczeć tak głośno byś usłyszał mnie
 i przyszedł w me ramiona 
 tak bardzo nie wiem wtedy co ze sobą Robić mam
















o to mój skromy Stan uwielbienia 
 co mieszka w mej duszy od czasów nie pamiętnych 
 pragnie wyjść na zewnątrz 
 i głosić światu o swej skromności




witam witam nowy dzień

 nastaje radości czas
 Słonko tam na górze świeci nam 
 prosząc o uśmiech dla nowego dnia 
 choć co czasem ciężko 
gdy  obok szczęścia brak






Haha foto na życzenie  Kolegi ,,brata,, ;D

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Sick Tune © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka