Nie wierze w znajomości dobre przez internet

Witam
dzisiaj Poruszę  temat  portali  na  których  poznaje się  nowe  osoby . Ja  korzystam  osobiście badoo  , zazwyczaj  robiłam  sobie  jaja  z  kolesi na  tym czymś  , ale  jednak  wczoraj się  przekonałam , że można poznać tak samo  pojebane  osoby jak ja  . Wczoraj  umówiłam  się  z  kolesiem do Graala  na piwo  i przyznam szczerze  że  dawno  sie  tak nie bawiłam  świetnie  . Dawno  nie miałam  takich odpałów   .  Ale  najbardziej co  mnie w  nim  kręci  ,  to  jego magiczne sztuczki  ,  i jego zainteresowania  .  Ogółem  mówiąc , chce  się z  nim częściej widywać , bo bardzo go  polubiłam   , już  na  pierwszym  spotkaniu (dziwne  , ALE True ) . Może  jednak  istnieje  jakaś  nadzieja  , że w końcu się naprawię ? I będę pogodna  jak wcześniej  ,  może  przestanę już się zadręczać tym debilem , tak  bardzo chcę aby ktoś  sprawił  ,że  zapomnę
 ...

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Sick Tune © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka