Nie zmieniany tego jak się dzieje

Cześć Wam

Dzisiejsza sobota jakaś tak do  kitu  , może dlatego  , że  po rozmowie nie  mogłam do 6  rano spać  ,  o ile  to można  nazwać rozmową  , bardziej kłótnią  ponad godzinną  .  Ale tak bywa  , kiedy  jedno ma wyjebane  , choć tak naprawdę  , nie  ma  i trzeba to uświadomić  .


Jej  nie chce o tym dziś pisać  . Nawet mi się  nic nie chce  , nawet nie  mam weny  do  pisania  , jestem  taka  wyjebana  .  Jedyna  rzecz jak mnie  pociesza to  , że  powoli spełniam zachcianki  :D
Otóż  mam swój  pierwszy gorsecik  i zamierzam  tą  kolekcję  powiększać  , jak to moja  naj  stwierdziła , czasem  jestem GOT suką  <3 . Lubie  taki styl .






Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Sick Tune © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka